Звернула увагу на диференційованому підході до побудови вектора навчально-пізнавальної діяльності учнів. Це завжди треба мати на увазі і враховувати у проектній діяльності.
Ще раз усвідомилась, що навчатися ніколи не пізно - можна подолати всі труднощі і навчитися навіть у зрілому віці. Дякуючи майстерності та терпінню наших тренерів, були подоланні всі труднощі, які зустрілися на моєму шляху. Залишається застосувати набуті знання та практичні вміння у своїй роботі.
Розглянуті вимоги до створення учнівської роботи: визначається тема, мета, цілі, пріоритетні завдання. Пропонується форма оцінювання учнівської роботи, підведення підсумків роботи. Цей модуль допоміг мені поміркувати про спілкування та співпрацю учнів під час навчання, а саме: * учні будуть використовувати блоги для того, щоб ділитися інформацією, поглядами та міркуваннями з читачами; * щоб заохочувати їх до обговорень та надання зворотнього зв’язку; * за допомогою Вікі – Веб-ресурсу для створення статей учні зможуть створювати та редагувати статті на визначену тему. Учні знайомляться з технікою безпеки роботи в Інтернеті.
Діяльність викладача: Ознайомилась та скористалася вимогами Державних стандартів до навчальної теми. Після цього виділила пріоритетні, головні навчальні цілі, яких мають учні досягти наприкінці вивчення цієї теми. Діяльніть учнів: Розглянули вимоги до використовування презентації при вивченні теми. Створено текстовий документ для опитування.
Коментарі
Дописати коментар