Модуль 8
Діяльність учнів:
Учням, що мають проблеми у навчанні, був наданий додатковий час для виконання окремих завдань, проведені консультації та допоміжні заняття.
Обдарованим учням були запропоновані завдання, що потребують поглибленого вивчення.
Діяльність викладача:
Створила графік для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні, після цього створила остаточний варіант плану оцінювання знань, умінь, навичок учнів.
Працюючи над цим модулем, я зрозуміла, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів": - - оцінювання учнів на кожному етапі проекту;
- оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях;
- оцінювання умінь і навичок 21 століття, які передбачається формувати у даному проекті;
- оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою.
Учням, що мають проблеми у навчанні, був наданий додатковий час для виконання окремих завдань, проведені консультації та допоміжні заняття.
Обдарованим учням були запропоновані завдання, що потребують поглибленого вивчення.
Діяльність викладача:
Створила графік для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні, після цього створила остаточний варіант плану оцінювання знань, умінь, навичок учнів.
Працюючи над цим модулем, я зрозуміла, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів": - - оцінювання учнів на кожному етапі проекту;
- оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях;
- оцінювання умінь і навичок 21 століття, які передбачається формувати у даному проекті;
- оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою.
Коментарі
Дописати коментар